خبرگزاری کار ایران

توضیح پلیس درباره انگیزه قتل دختر نوجوان تالشی توسط پدرش

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۷۲۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره علت و انگیزه قتل دختر نوجوان ۱۴ ساله تالشی توسط پدرش توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد (معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان) درباره جزییات قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدرش گفت: چندی پیش دختر خانم ۱۴ ساله ای به علت مخالفت جدی پدر با ازدواج با مرد مورد علاقه اش که حدودا ۱۶ سال با این دختر خانم اختلاف سنی داشت از منزل متواری می شود. 

وی ادامه داد: پدر این خانم محل اختفای دخترش را در شهرستان آستارا پیدا می کند و بعد از هماهنگی با مقام قضایی دختر خانم را به منزل محل سکونت خود برمی گرداند نهایتا بعد از گذشت ۲ روز از انتقال این خانم به محل سکونت خانواده متاسفانه این دختر خانم توسط پدر به قتل می رسد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: متهم این پرونده یعنی پدر ۳۷ ساله در تحقیقات پلیسی علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی، فرار دختر از منزل و اصرار دختر خانم برای ازدواج با مرد مورد علاقه خودش اعلام کرده است.

سرهنگ رسول زاده خاطرنشان کرد: پرونده این پدر به اتهام قتل دختر در اختیار مراجع قضایی قرار دارد و ما منتظر رای دستگاه قضایی هستیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز