خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران از بازداشتگاه اوین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۵۵

همزمان با ایام عید سعید فطر، سید حشمت اله حیات الغیب در بازدید از بازداشتگاه اوین، با مدجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران در دیدار با مددجویان بازداشتگاه اوین، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و عید عبادت و بندگی گفت: روزه دار پاداش روزه داری خویش و نگه داشتن نفس از گناه را در این روز عید دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند یکی از ثمرات مهم روز عید فطر را تزکیه قرار داده است، یعنی کسانی که توفیق نیافتند طی یک ماه آنچنان که شایسته است روح خود را از آلودگی‌های خطاها و اشتباهات تطهیر کنند، فرصت دارند در این عید مبارک به تزکیه بپردازند.

وی در این دیدار که مصادف با روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانیان نیز بود، همچنین اظهار داشت: زندانی بودن سرپرست خانواده تنها وضعیت زندگی خود آن فرد را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد بلکه ممکن است آسیب های اجتماعی، روحی و اقتصادی نیز گریبانگیر خانواده اش شود.

او با اشاره به لزوم تلاش زندانیان برای خودسازی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه افزود: تلاش کنید تا با پند از گذشته و در پیش گرفتن راه سالم بعد از آزادی، خلاء هایی که در نبودتان به خانواده تحمیل شده، برطرف گردد. ما هم برای کمک به شما در این مسیر کمک می کنیم تا مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده هایتان کاهش یابد.

در ادامه مدیرکل زندان های استان تهران به همراه مدیر و مسئولان بازداشتگاه اوین، از بخش های مختلف بخصوص اقداماتی که در راستای ارتقای امنیت مرکز صورت گرفته، بازدید نموده، روند فعالیت ها را مثبت ارزیابی و  ضمن تقدیر، راهکارهای موجود را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز