خبرگزاری کار ایران

کشف ۲۰ خودروی احتکار شده در حوالی خیابان میرداماد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۹۱

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲۰ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از پارکینگی در حوالی خیابان میرداماد به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی شاملو" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان آن در دستور کار ماموران پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا روز گذشته، خبری مبنی بر این که مالک پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان میرداماد اقدام به دپو و احتکار تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی کرده است ماموران انتظامی را بر آن داشت تا رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران برای دستگیری و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند از این پارکینگ ۲۰ دستگاه انواع خورو شامل ۳ دستگاه تیبا،۲دستگاه پراید، ۲ دستگاه ساینا،۴ دستگاه پژو۲۰۶، ۹دستگاه خودرو جک کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرائم اقتصادی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز