خبرگزاری کار ایران

بازگشایی غرفه‌های ایستگاه‌های مترو از ۱۰ خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۴۸

طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۰ خرداد ماه که روال کار دستگاه‌های اداری به حالت قبل بازخواهد گشت، غرفه‌های ایستگاه مترو نیز بازگشایی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه  ضمن اعلام این خبر افزود: بازگشایی تمامی اماکن، مراکز و مشاغل از ۱۰ خرداد سبب افزایش مسافران مترو نیز خواهد شد. ناوگان مترو تهران با آمادگی کامل و استفاده از تمامی ظرفیت، آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

او با بیان اینکه «عادی سازی» و امکان فعالیت مشاغل پرخطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سبب افزایش تعداد مسافران مترو می‌شود، یادآور شد: همچنان از مسافران مترو درخواست می‌شود که به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.

نوبخت با اشاره به عدم دریافت نقدینگی لازم توسط شرکت بهره برداری مترو در سه ماه گذشته برای خرید قطعات یدکی واگن‌ها، گفت: این مشکل به علت کاهش درآمد بسیار شرکت بهره برداری مترو است. پیش از موضوع کرونا، شرکت مترو از اجاره غرفه‌ها و فروش بلیت‌ها درآمد داشت اما درحال حاضر این درآمد به صفر رسیده است. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه افزود: اقدامات مبارزه با کرونا هزینه‌های مازاد بسیاری به مترو تحمیل کرده است. همچنین درآمد موجود تنها صرف بخشی از هزینه‌های جاری مترو می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، او با بیان اینکه درحال حاضر سازمان تأمین اجتماعی، دفترچه‌های پرسنل شرکت بهره برداری مترو را تمدید نمی‌کند، توضیح داد: باتوجه به نبود درآمد از سوی شرکت بهره برداری مترو و نپرداختن پول به سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان دفترچه‌ها را تمدید نمی‌ کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به وضعیت بحرانی این شرکت، گفت: امید است که دولت بودجه ویژه‌ای اعم از کمک‌های ارزی و مادی به ناوگان مترو پایتخت تخصیص دهد تا بتواند از این شرایط سخت و پیچیده عبور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز