خبرگزاری کار ایران

عملیات ضدعفونی در ۲۴۵ میدان میوه و تره‌بار پایتخت

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۵۲۱

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از انجام عملیات ضدعفونی و نظافت کلی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت با استفاده از فرصت دو روزه تعطیلات «روز جهانی قدس» و «عید سعید فطر» خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اعلام این مطلب افزود: شبکه گسترده میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت از امروز با تمام ظرفیت در خدمت شهروندان خواهد بود و تلاش کرده ایم تا علاوه بر میوه و تره بار، ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز شهروندان را نیز در این مراکز آماده و مهیا کنیم.

وی از آمادگی صد در صدی میادین و بازارهای میوه و تره بار برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان خبر داد و تأکید کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به تأمین محصولات و کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها با بالاترین کیفیت و مناسبت‌ترین قیمت ممکن اقدام کنیم.

راد با تأکید بر اختلاف قیمت ۳۲ درصدی انواع میوه و محصولات فرنگی در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: این اختلاف قیمت در محصولاتی همچون حبوبات به ۲۳ و نیم درصد، گوشت گوسفند به ۲۰ و نیم درصد، گوشت گوساله به ۱۸ و نیم درصد، گوشت مرغ به ۸ و نیم درصد و تخم مرغ به ۱۳ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز