خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۵۷ خودروی احتکار شده در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۳۷۴

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۶۵۷ دستگاه خودرو احتکار شده در ادامه طرح عملیاتی مقابله با احتکار خودرو طی ۷۲ ساعت در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه "سهراب بهرامی"، با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو اظهار داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، این پلیس رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع رسانی‌ به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارکینک ها و انبارها، ۶۵۷ دستگاه انواع خودروی سواری احتکاری طی ۷۲ ساعت توسط پلیس امنیت اقتصادی ناجا و فرماندهی انتظامی استان های گیلان، تهران بزرگ و غرب استان تهران کشف و محل دپوی خودروها پلمب شد.

سرهنگ بهرامی با اشاره به آشفتگی های اخیر بازار خودرو در عرضه و افزایش قیمت در بازار گفت: این پلیس بنا به رسالت و وظیفه اصلی خود، پیش بینی، پیشگیری و کنترل، طرح مبارزه با احتکار خودرو را در دستور کار قرار داده و هیچ گونه مماشاتی با محتکران خودرو نمی کند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز