خبرگزاری کار ایران

دفترچه کارشناسی تعرفه آزمایشگاه‌های تشخیص طبی تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۰۴۶

مجمع انجمن های علمی آزمایشگاهی کشور در راستای مصوبه کمیسیون تعرفه سازمان با محاسبه تعرفه پیشنهادی مطابق با تورم سالیانه ( جزء فنی) و حداقل دستمزد و حقوق کارکنان دولت ( جزء حرفه ای) دفترچه کارشناسی تعرفه آزمایشگاه های تشخیص طبی را تدوین و خدمت حضرتعالی پیشنهاد و تقدیم می دارد هرچند که با قیمت تمام شده تست های آزمایشگاهی فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، مجمع انجمن های علوم آزمایشگاهی با انتشار نامه خود به رییس کل سازمان نظام پزشکی از تدوین دفترچه کارشناسی تعرفه آزمایشگاه های تشخیص طبی خبر دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در بخشی از این نامه آمده است: بیانیه حضرتعالی در رد  تعرفه ناعادلانه سال 99 که به منظور دفاع از حقوق بیماران در بهرمندی از کیفیتی مناسب و بحق در شان خادمین سلامت صادر شده است، موجب امیدواری حرف پزشکی گردید.

این مجمع در ادامه نامه خود آورده است: مجمع انجمن های علمی آزمایشگاهی کشور در راستای مصوبه کمیسیون تعرفه سازمان با محاسبه تعرفه پیشنهادی مطابق با تورم سالیانه ( جزء فنی)  و حداقل دستمزد و حقوق کارکنان دولت ( جزء حرفه ای) دفترچه کارشناسی تعرفه آزمایشگاه های تشخیص طبی  را  تدوین و خدمت حضرتعالی پیشنهاد و تقدیم می دارد هرچند که با قیمت تمام شده تست های آزمایشگاهی فاصله زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز