خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبرداد:

حریق گسترده در پاساژ تجاری در افسریه+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۷۶۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک مجتمع تجاری در افسریه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات این خبر گفت: در پی اطلاع رسانی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران در ساعت ۰۲:۱۶ بامداد امروز آتش نشانان به محل یک آتش سوزی گسترده در بزرگراه بعثت نرسیده به سه راه افسریه مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مرکز تجاری بزرگ بود که در طبقه سوم آن یک تالار پذیرایی بزرگی به وسعت ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر قرارداشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: درحال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۷ دستگاه بالابر هیدرولیکی، چندین دستگاه تانکر آب به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و عوامل شهرداری منطقه در محل حادثه حضور دارند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند، خاطر نشان کرد: زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه می رسند تمام ۵۰۰ متر فوقانی کاملا در شعله ور بود و شعله های آتش از تمام نقاط آن به بیرون زده شده بود. همچنین صدای انفجار هم شنیده می‌شد.

به گفته وی در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده و نیروهای آتش نشانی مدت زیادی است که به داخل نفوذ کرده اند و خطر سرایت به اطراف وجود ندارد. نیروهای آتش‌نشانی درحال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و تا به این لحظه مورد مصدومیت گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز