خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

شناسایی ۲۳۴۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۵۲

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۶ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کیانوش جهانپور» رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹  در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۵۷ مورد بستری و یک هزار و ۸۸۹ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر رسید، گفت:‌ متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۷ هزار و ۱۸۳ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تاکنون ۹۸ هزار و ۸۰۸ نفر از بیماران، بهبودیافته و ترخیص شده‌اند. ۲۶۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۳۱ هزار و ۲۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.

جهانپور در ادامه بیان کرد: در استان خوزستان اقدامات خوبی درباره اعمال محدودیت‌ها انجام شده است. همچنین همکاران ما در نظام سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی این استان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند که همه آنها منوط به همکاری مردم است. لازم به ذکر است که مردم از سفرها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز