خبرگزاری کار ایران

حاجی میرزایی:

​آموزش مهارت‌ها به دانش آموزان با نیازهای ویژه

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۱۰۴

وزیر آموزش و پرورش در سی‌ودومین شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی برآموزش مهارت‌ها به دانش آموزان با نیازهای ویژه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در سی‌ودومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار‌کرد: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصویری خوبی از اقدامات سازمان منعکس شد که معطوف به اهداف و برنامه‌های اصلی سازمان بود.

وی افزود: بسته‌های تحولی درنظر گرفته شده جهت گیری‌های روشنی به سمت هدف‌های روشن و مشخص دارد و اجرای آنها تحولات خوبی در آموزش کودکان بانیازهای ویژه به همراه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست تلفیقی طرح خوبی است که دانش آموزان با نیازهای ویژه را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: طرح مهارت آموزی در مدارس استثنایی که ریاست محترم جمهوری نیز بارها بر اجرای آن تاکید کرده‌اند مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: طرح غربالگری و سنجش نوآموزان در بدو دبستان طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تاخیر برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: لازم است با تعامل و ارتباطات فضای مناسب‌تری برای دانش آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم تا خاطر خانواده‌ها جمع باشد که فرزندشان از خدمات آموزشی و پرورشی خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز