خبرگزاری کار ایران

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳ متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۰۴۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از کاهش سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳متروی تهران در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با اعلام این خبر گفت: برای افزایش رفاه حال شهروندان و کاهش تعداد مسافران در هنگام استفاده از مترو تهران از روز سه شنبه ۳۰اردیبهشت ماه ۹۹ سرفاصله حرکت قطارها در خط ۳ مترو تهران از هفت دقیقه به شش دقیقه کاهش یافت.

وی افزود: با کاهش یک دقیقه‌ای در سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳ توانستیم گام  جدیدی را در کاهش سرفاصله حرکت قطارها برداریم.

نوبخت در ادامه با بیان اینکه‌ مترو ی تهران به علت شیوع ویروس کرونا با کاهش مسافر همراه شد، تصریح کرد: در شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه برای هر چه بهتر اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ‌ پیش از این سرفاصله حرکت قطارها در خط ۳  نیز با بکار گیری تمام ظرفیت کاهش دادیم و‌با تلاش‌های فراوان این بار توانستیم سرفاصله حرکت قطارهای خط ۳را از هفت دقیقه به شش دقیقه کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه  کاهش سرفاصله حرکت قطارها در شرایط فعلی کار بسیار سختی است افزود: امیدواریم با این کار  شاهد کم شدن ازدحام جمعیت در ایستگاه خط سه متروی تهران باشیم.

لازم به توضیح است در حال حاضر سرفاصله خرکت قطارها در خطوط ۱و ۴ سه و نیم دقیقه است ودر خط دو از سه و نیم دقیقه به سه دقیقه کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز