خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی می‌تواند کلید واژه‌های خلاقیت و هم‌افزایی را تحقق عینی بخشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۶۸

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، وزیر آموزش و پرورش از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی بازدید و این روز را به کارکنان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،  پیش از ظهر امروز محسن حاجی میرزایی به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و با هدف ارج نهادن به تلاش‌های این عرصه، با حضور در مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با کارکنان  این مرکز دیدار و ضمن تبریک این روز از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش پیشتر با صدور پیامی، روابط عمومی را پل ارتباطی مستحکمی دانست که بین افراد جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌ها قرار دارد و  همواره به عنوان یکی از عناصر اصلی و کاربردی درارتقاء و پیشرفت سازمانی، جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

حاجی میرزایی در پیام خود تصریح کرد: روابط عمومی و ارتباطات می‌تواند کلید واژه‌های خلاقیت، ابتکار، هم افزایی و‌شکوفایی را تحقق عینی بخشد و با تلاشی آگاهانه ضمن ارائه تصویر صحیحی از وضع و واقعیت موجود، برمبنای رفتار آگاهانه و همدلانه و اخلاق حرفه‌ای اهتمام داشته باشد.

گفتنی است؛ در این بازدید فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را همراهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز