خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۵۲

معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی، حبیب ملک پور را به عنوان سرپرست دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی، حبیب ملک پور را به عنوان سرپرست دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان منصوب کرد.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر حبیب ملک پور 
عضو محترم هیات  علمی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی  شهید بهشتی 
 
نظر به دانش، توانمندی و سوابق شایسته جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان منصوب می شوید امید است جنابعالی با اتکال به خداوند وبا استفاده از توان کارشناسی و اجرایی همکاران محترم در آن اداره کل و دانشگاهها و صاحب نظران حوزه در انجام وظایف مشروحه ذیل موفق باشید .
1- برنامه  ریزی برای انجام نظارت فعال بر فرآیندهای ارائه خدمات تشخیصی درمانی و عملکرد موسسات پزشکی سراسر کشور به منظور پیشگیری از تخلفات بویژه تخلفات حرفه ای و تعرفه ای.
2- استفاده مناسب از شاخص های مهم حیاتی مثل مرگ مادران باردار، نوزادان و ... هم چنین رضایت مندی گیرندگان خدمت در ارزیابی عملکرد و اعتبار بخشی در موسسات پزشکی کشور به منظور ارتقاء این شاخص ها در مراکز ارائه خدمت.
3- نظارت بر اجرای برنامه تحول نظام سلامت در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور.
4- برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد موثر کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی در دانشگاههای علوم پزشکی  در راستای اقدامات باز دارنده و اثر بخش در برخورد با تخلفات. 
5- برنامه ریزی جهت تدوین، بازنگری و اصلاح آئین نامه های تاسیس موسسات پزشکی با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حیطه خدمات سلامت مطابق با سیاست های  وزارت بهداشت 
6- اصلاح و ارتقاء فرآیندهای صدور پروانه های موسسات پزشکی به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی به متقاضیان از طریق الکترونیکی. 
7- برنامه ریزی جهت انسجام، نظام بخشی و ارتقای کیفیت فعالیت های کمیسیونهای ماده 20 و تبصره ماده 4 قانون حفاظت در برابر اشعه وارتقا فرآیند های صدور پروانه های موسسات پزشکی 
برنامه ریزی جهت توسعه  صنعت  گردشگری سلامت، تسریع در ایجاد شرکت های تسهیل گر و ارتباط آن ها با تمام بیمارستانهای دارای IPD و اعتبار بخشی ونظارت مستمر بر فعالیت های انجام شده در این زمینه با همکاری سازمان ذیربط و هم چنین نظارت بر روند ارائه خدمات گردشگران سلامت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز