خبرگزاری کار ایران

جذب بیش از ۳ هزار نفر متقاضی در هیات علمی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۳۱۶

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد از ثبت نام ۳۶۸۶ نفر در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه ۲۴۷ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

بیژن رنجبر، رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

رنجبر تصریح کرد: این مرکز با مصوبه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در تاریخ ۲ بهمن ۹۶ تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که نسبت هیأت علمی به دانشجو در سال ۱۳۹۶، یک به ۶۰ بوده، افزود: اکنون این نسبت یک به ۵۱ است.

رنجبر درمورد جلسات هیأت مرکز جذب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا کنون ۲۸ جلسه برگزار شده که در تمامی این جلسات پنج عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین دبیر هیأت عالی جذب شرکت داشته‌ند.

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد ادامه داد: طی دو سال گذشته ۳۵ جلسه تبدیل وضعیت برگزار شده است که ۱۹۲۹ استادیار و ۲۸۴ دانشیار و ۲۱ استاد ارتقا یافته‌اند.

وی در پایان سخنان خود از ثبت نام ۳۶۸۶ نفر در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز