خبرگزاری کار ایران

​محتکران خودرو ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند/ هشدار به مالکان خودروهای بدون پلاک

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۰۱۷

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند و فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده خودرو را در بازار به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در اخبار ۲۱ شبکه یک سیما، درباره قیمت خودرو گفت: با اعلام  وزارت صنعت، معدن و تجارت دست ما نیز برای برخورد با محتکران خودرو باز شده است. طی دو روز گذشته در انبارهای شهر تهران حدود ۸۰۰ خودرو بدون پلاک شناسایی شده است و یکی از این انبارها پلمپ شده است. طبق اعلام وزارت صمت وجود خودرو بدون پلاک در انبار‌ها احتکار است.

وی ادامه داد: وقتی خودرویی از کارخانه خارج شده و ۵ الی ۶ ماه بدون پلاک در پارکینگ می ماند به معنی این است که صاحب آن نیازی به این خودرو ندارد برخورد ما نیز اینگونه است که مالک خودرو را حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می کنیم، بعد از آن فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار توسط شورای رقابت اعلام کرده با نظارت سازمان تعزیرات خودرو را در بازار به فروش برساند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره تعیین تکلیف خودرو‌های فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، تصریح کرد: خودرویی که مدت زمانی است که در پارکینگ وجود دارند از نظر ما بلااستفاده هستند اگر غیر از این است هموطنان در سریع‌ترین زمان باید اقدام به پلاک گذاری و خروج خودروهایشان از پارکینگ کنند.

رایگانی خاطرنشان کرد: مالکانی که در پارکینگ چند خودرو دارند هرچه سریع‌تر خودروهایشان را در بازار عرضه کنند تا شامل سخت گیری‌های سازمان تعزیرات نشوند. هموطنانی که اطلاعاتی از انبار‌های محتکران خودرو دارند با شماره ۱۱۰ پلیس، یا ۱۲۴ وزارت صمت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز