خبرگزاری کار ایران

برخورد مقتدرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۹۸۳

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی ملجاء و پناهگاه مردم بوده برهمین اساس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مقتدرانه برخورد می کند و برای مظلومان جامعه رحمان و رحیم است.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" عصر امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان یزد با بیان اینکه بالاترین خوراک معنوی ماه مبارک رمضان، بندگی خدا است، اظهار داشت: امیدواریم پروردگار توفیق دهد تا حقیقتا بنده او باشیم و بندگی واقعی توشه ای برای آخرتمان شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴ هزار شهید استان یزد، شهدای ناجا و مدافع حرم به ویژه شهید سپهبد"حاج قاسم سلیمانی"، خاطرنشان کرد: این امنیت، رفاه و آسایشی را که امروز در جامعه داریم مدیون شهدا هستیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی، خادم نظام و مردم هستند، به گزارش عملکرد فرمانده انتظامی استان یزد اشاره و بیان کرد: این گزارش نشان دهنده زحمات و تلاش های جمعی کارکنان پلیس استان در موضوعات مختلف است که همه این اقدامات جای قدردانی دارد.

جانشین فرمانده ناجا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص "نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران" اشاره و تصریح کرد: همه در رسیدن به این افق چشم انداز نقش داریم؛ کارکنان ناجا و خانواده محترم آنها و همچنین ظاهر، باطن و عملکرد کارکنان پلیس در دست یافتن به این مهم نقش بسزایی دارند.

سردار رضایی با بیان اینکه کارکنان پلیس، بسترسازان ظهور هستند، بیان کرد: نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران یعنی پلیس وظیفه شناس، نیروی جهادی که خودش را با آیات الهی تنظیم کند.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کلمه"مقدس" را به ناجا مزین کردند؛ "مجاهدان فی سبیل الله" از صفت هایی است که معظم له به کارکنان ناجا داده اند که این مهم باعث افتخار است.

جانشین فرمانده ناجا افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قدردان زحمات ماموران ناجا هستند و این برای ما افتخار است که فرمانده ای شجاع، مجتهد و مدیری به تمام معنا داریم.

سردار رضایی، بر برخورد توام با اقتدار، رأفت و عدالت با مردم تاکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی ملجاء و پناهگاه مردم بوده برهمین اساس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مقتدرانه برخورد می کند و برای مظلومان جامعه رحمان و رحیم است.

وی به اشراف اطلاعاتی پلیس اشاره و بیان کرد: باید تلاش کنیم اشراف اطلاعاتی را به مفهوم واقعی به دست آوریم و برای رسیدن به این موضوع باید آسیب ها را شناسایی کرده و هدفمند حرکت کنیم.

جانشین فرمانده ناجا نقش مردم در پیشگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت را مهم برشمرد و افزود: هزینه جرم در برخی مواقع پایین بوده و باعث شده مجرم در جامعه زیاد شود که این امر کار پلیس را پیچیده و دشوار کرده بنابراین بالا بردن هزینه جرم، یکی از مولفه های موثر بر کاهش جرایم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز