خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

طرح ترافیک از فردا اجرا نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۸۹۷

استاندار تهران درباره طرح ترافیک شهر تهران نیز گفت: در گزارشات قبلی اعلام شده بود که این طرح از ۲۹ اردیبهشت اجرا می شود، اما با توجه به اینکه هنوز تصمیم درباره زمان اعلام شده به قطعیت نرسیده با هماهنگی لازم با شورای عالی ترافیک در این خصوص نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در سومین جلسه شورای عالی ترافیک گفت: محدودیت سفر برداشته شده و با توجه به تعطیلات پیش رو احتمال سفر از استان تهران وجود دارد از همین رو گزارشی از پلیس راه تهران درخصوص محورهایی که باید ایمن شود ارایه شود اولین بحث آزادراه تهران شمال بود که هنوز هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در این آزادراه استقرار پیدا نکرده اند.

وی ادامه داد: مقرر شد از طرف استانداری سه شنبه از این آزادراه بازدیدی صورت گیرد تا باند شمالی از تهران به سمت شمال را هلال احمر پوشش دهد و از جنوب به سمت شمال توسط اورژانس پوشش داده شود در راستای شرق و غرب استان تهران نیز چنانچه به دستگاه جرثقیل سنگین نیاز بود همه دستگاه‌ها با پلیس راهور هماهنگ بوده و همکاری داشته باشند.

استاندار تهران درباره محور حسن آباد چرمشهر با بیان اینکه زندانی بزرگ در این منطقه واقع شده است، گفت: ۸ تا ۱۰ کیلومتر نیاز به تعریف و بازسازی دارد این نقطه حادثه خیز است و راهداری باید ۵۰ درصد بپردازد و ۵۰ درصد از منابع استانی تامین شود. همچنین برای راه دسترسی به شهرک صنعتی ملارد کلیات مورد تصویب قرار گرفت.

محسنی بندپی درباره طرح ترافیک شهر تهران نیز گفت: در گزارشات قبلی اعلام شده بود که این طرح از ۲۹ اردیبهشت اجرا می شود اما با توجه به اینکه هنوز تصمیم درباره زمان اعلام شده به قطعیت نرسیده با هماهنگی لازم با شورای عالی ترافیک در این خصوص نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز