خبرگزاری کار ایران

تعرفه پرداختی مردم در زمینه آب و فاضلاب باید در محل توسعه همان پروژه‌ها هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۶۰

مجید فراهانی نسبت به تمدید مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در واکنش به تمدید مصوبه « تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» گفت: یکی از افتخارات شورای شهر پنجم این است که برای توسعه تاسیسات آب و فاضلاب شهری در مجموعه طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران اقدام به توسعه تصفیه خانه ها و پروژه های توسعه ای تاسیسات آب و فاضلاب شهری از طریق تامین بخشی از کسری بودجه بوسیله اصلاح تعرفه آب و فاضلاب کرد.

او افزود: مردم شهر تهران در مصوبه شورا مشارکت کردند تا این پروژه ها اجرا شود و با اجرای آن سبب شدند تامین آب سالم و با کیفیت برای ۵۰ سال آینده تضمین شود.

فراهانی تاکید کرد:  مهم ترین دغدغه شورا این است که تعرفه ای که مردم پرداخت می کنند، در محل توسعه پروژه ها باید هزینه شود.

رئیس کمیته ویژه و نظارت مالی شورای شهر تهران ادامه داد: چهار بعد نظارتی در مصوبه داشتیم. اولین آن برگزاری جلسات کمیسیون سلامت و محیط زیست بوده که تشکیل شده است. دیگر اینکه دو نفر باید برای  پیشرفت پروژه ها در جلسات هیات مدیره شرکت کنند. متاسفانه جلسات هیات مدیره یا تشکیل نمی شد و یا دعوت نمی شدیم. سوم اینکه باید گزارشات حسابرسی ارائه شود. این گزارشات متضمن این است که پروژه ها انجام شود و نباید جای دیگری هزینه شود و پروژه ها باید عیناً در محل پروژه های توسعه ای اجرا شود.

فراهانی اظهار کرد: گزارش حسابرسی تا کنون دریافت نکردیم. لذا به عنوان نماینده شورا نمی توانم تضمین کنم که پولی که مردم می دهند در محل اجرای پروژه ها اجرا شود.

او‌ در پایان تاکید کرد: پیشنهاد مشخصم این است که جلسه مشخصی برگزار شود و گزارش حسابرسی را دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز