خبرگزاری کار ایران

خداکرمی:

تذکر به عدم بارگذاری اطلاعات وضعیت سلامت شهروندان در سایت شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۵۶۶

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم درج اطلاعات دموگرافیک شهروندان در سایت مربوطه به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی در جریان دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درخصوص سایت شهرداری تهران گفت: اگر کسی وارد سایت Tehran.ir شود نمی‌داند تهران کجاست و چه جمعیتی دارد، و این سایت هیچ اطلاعاتی به او نمی‌دهد در حالی که باید به راحتی حداقل اطلاعات مربوط به وضعیت شهر از نظر جمعیت، ترکیب سنی و غیره در سایت بارگذاری شود. 

او ادامه داد: برنامه‌ها و چشم‌انداز شهرداری در سایت شهرداری قابل مشاهده نیست و تعجب می‌کنم از اینکه این سایت تنها برای خود شهرداری است و هیچ اطلاعاتی به مردم شهر نمی‌دهد. 

خداکرمی با اشاره به راستای بند ۳ ماده ۶۸ برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران گفت:  شهرداری تهران مکلف شده تا نسبت به احصاء اطلاعات دموگرافیک مرتبط با وضعیت سلامت شهروندان و بارگذاری اطلاعات فوق در سامانه و تولید اطلاعات موردنیاز برنامه‌های مدیریتی شهری اقدام کند. 

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران افزود:‌علیرغم  یادآوری و تذکر کتبی در آبان ماه سال گذشته،‌ تاکنون نسبت به انتشار اطلاعات دموگرافیک موجود در سایت موجود در سایت شهرداری اقدام نشده است. لذا انتظار دارد تا هرچه سریع‌تر اطلاعات موردنظر برای دسترسی عموم در سایت شهرداری بارگذاری شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز