خبرگزاری کار ایران

کشف محموله سنگین موادمخدر در مرزهای جنوب شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۳۵۷

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۹۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای منطقه میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و ورود محموله سنگین مواد افیونی به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکیپ‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با دریافت تجهیزات کامل و اجرای کمین هدفمند به پوشش منطقه پرداختند.

وی افزود: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، با انجام عملیات هدفمند و هوشمندانه، تمام مسیرهای منتهی را بر قاچاقچیان بستند و سوداگران مرگ که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به رشادت مرزبانان در این عملیات، تصریح کرد: با توجه به موضع‌گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

سردار گودرزی ادامه داد: مرزبانان در پاک سازی محل درگیری، موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و ۹۲۷ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۵۹۷ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم هروئین، ۶۷ کیلوگرم حشیش، ۳۹ کیلوگرم شیشه و ۱۲۴ کیلوگرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با پاسداری از مرزهای پهناور کشور، مناطق مرزی و مرزها را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز