خبرگزاری کار ایران

نگاه ویژه به دانشجویان بی‌بضاعت

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۱۵

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: نگاه ما به دانشجویان بی‌بضاعت ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «بهروز رحیمی» رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت امروز نشست خبری مجازی گفت: از دغدغه‌های اساسی وزیر بهداشت، توجه به زیرساخت‌های دانشجویی است. خوابگاه رکن اصلی در توجه به زیرساخت ها محسوب می شود. امسال اعتبار مازادی برای تجهیز و بروزرسانی خوابگاه ها اختصاص شده است.ما 49 پروژه خوابگاهی نیمه کاره داریم که تلاش می‌کنیم تا پایان سال، 30 خوابگاه را به اتمام برسانیم. این اتفاق تا شش ماه دیگر می افتد و 20 هزار ظرفیت خوابگاهی به دانشگاه های علوم پزشکی افزوده می شود.

وی در ادامه گفت: مصوباتی در خصوص وام های دانشجویی داشتیم و منابع ما 30 درصد افزایش یافته است. نگاه ویژه ما به دانشجویان بی بضاعت است. اگرچه روند افزایشی برای همه دانشجویان خواهیم داشت ولی این افزایش برای دانشجویان بی بضاعت بیشتر است. تاکنون بودجه 300 میلیارد تومانی در اشکال مختلف به وام ها تخصیص داده شده است.

رحیمی گفت: دانشجویان ما در جریان خدمت رسانی در شیوع کرونا بیکار نبودند و اشتیاق آنها در تیم های کمک رسانی و تهیه ملزومات معیشتی و بهداشتی مثال زدنی بود. سعی خواهیم کرد پاداش هایی برای این زحمات در نظر بگیریم. به محض بازگشائی دانشگاه ها این پاداش ها پرداخت می شود. پس از امضای تفاهم نامه، آمار و ارقام آن رسانه ای می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز