خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق در کارگاه طلاسازی بازار تهران

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۱۱۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک طلاسازی در بازار تهران خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 10:11 صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در محدوده بازار تهران، خیابان 15 خرداد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک پاساژ 4 طبقه بود که در آن کارگاههای تولید طلا و زیورآلات قرار داشت. در طبقه منهای یک این پاساژ در یکی از این کارگاههای این طبقه آتش‌سوزی رخ داده بود و این کارگاه به طور کامل شعله ور شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در این کارگاهها از سیلندر گاز اکسیژن استفاده می شود، تصریح کرد: 11 دستگاه سیلندر گاز در این کارگاه نگهداری می‌شد و برخی از آنها کاملا گداخته شده و احتمال انفجار وجود داشت. گروهی از آتش نشانان به سرعت از بیرون ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و تمامی کسبه این پاساژ و مغازه‌های اطراف این پاساژ تخلیه شدند. 

ملکی با بیان اینکه رفت و آمد در این محدوده ممنوع شد، خاطرنشان کرد: گروه دیگر از آتش نشانان به سرعت برای خاموش کردن آتش اقدام کرده و آتش را مهار کردند و خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیتی تاکنون گزارش نشده است. آتش نیز به سرعت خاموش شده و نیروهای آتش نشانی در حال حاضر در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند. تمامی سیلندرهای گاز نیز با احتیاط کامل از داخل کارگاه خارج شده و به محل امنی منتقل شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز