خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

اعلام آخرین آمار کشفیات سازمان تعزیرات در دو ماهه نخست شیوع کرونا/ احتکار ۶۸ هزار و ۵۵۳ روپوش بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۹۹۰

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی آخرین آمار کشفیات این سازمان در دو ماهه نخست شیوع کرونا را اعلام کرد.

«سیدیاسر رایگانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات این سازمان درباره طرح نظارت ماه مبارک رمضان گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

وی افزود: در این طرح، کارشناسان دستگاه‌های نظارتی به همراه روسای شعب تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازدید به عمل می‌آورند و در صورت رویت تخلف، اقدام به اصلاح مورد تخلف و جریمه متخلف می‌کنند.

رایگانی گفت: با توجه به افزایش نیاز مردم به نان، میوه و سبزی و مرغ و گوشت، در این طرح تمرکز بر اصنافی است که مردم مراجعه بیشتری به آن دارند.

رایگانی با اشاره به برخورد قاطع این سازمان با متخلفان تصریح کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق شماره تماس ۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir ثبت کنند تا گشت مشترک تعزیرات برای رسیدگی به گزارش و شکایات ثبت شده در اسرع وقت اقدام کند.

وی در خصوص کشفیات این سازمان در دو ماهه نخست شیوع کرونا گفت: در این بازه زمانی، ۷ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۲۱۱ ماسک، ۴۸۷ هزار و ۹۸ لیتر الکل و مواد ضدعفونی‌کننده و ۷۵ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۱۶۳ دستکش یکبار مصرف و ۶۸ هزار و ۵۵۳ روپوش بیمارستانی کشف و تحویل وزارت بهداشت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز