خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیئت عالی جذب مقرر شد؛

تهیه گزارش جذب نیمه وقت اعضای هیئت علمی توسط وزارت بهداشت و علوم

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۷۰۵

وزارتین بهداشت و علوم ملزم شدند در جلسه آتی هیئت عالی جذب، گزارشی در مورد جذب نیمه وقت اعضای هیئت علمی تهیه و در جلسه آتی هیئت عالی جذب ارائه دهند.

به گزارش ایلنا، جلسه ۲۴۶ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای جلسه کی‌نژاد با اشاره به شرایط شیوع کرونا در کشور ضمن آرزوی سلامتی برای ملت ایران و به خصوص کادر درمانی زحمتکش، از زحمات کادر درمانی قدرانی کرد.

در ادامه جلسه مقرر شد وزارتین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی گزارش عملکرد اعضای هیئت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی را در جلسه آتی هیئت عالی جذب ارائه دهند.

همچنین جواد محمدی دبیر هیئت عالی جذب، به ارائه گزارشی درمورد جذب نیمه وقت اعضای هیئت علمی پرداخت و مقرر شد وزارتین بهداشت و علوم گزارشی در این مورد تهیه و در جلسه آتی هیئت عالی جذب ارائه دهند.

در ادامه جلسه اعضاء جلسه مقرر کردند در دانشگاه‌هایی که بعداز غربالگری، بیش از ۱۰۰ نفر دعوت به مصاحبه شوند، حضور نمایندگان رؤسای دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در جلسات هیئت‌های اجرایی جذب امکان‌پذیر باشد.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیئت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌های مازندران، تفرش، الزهرا، پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علوم و فناوری شهید ستاری، علوم و فناوری فارابی، شهید مدنی آذربایجان، مؤسسه علم و فناوری رنگ، مجتمع آموزشی اسفراین، حکیم سبزواری، علوم اسلامی رضوی، صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان، شیراز، علوم پایه دامغان، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پدافند هوایی خاتم‌الانبیا، علوم پزشکی اراک، علوم پزشکی تبریز، علوم پزشکی شهرکرد، علوم پزشکی کرمان، علوم پزشکی گناباد و جامع علمی کاربردی تأیید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز