خبرگزاری کار ایران

​فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور:

کروناویروس نباید امنیت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۱۶

​فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناامن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سودجو اولویت اصلی پلیس در تمام فرودگاه های سراسر کشور است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مهری در همایش سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت: حفظ امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و نا امن کردن صنعت هوایی برای مجرمان و افراد سود جو اولویت اصلی پلیس در فرودگاه های سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه اولویت های کاری برای سال 99 از طرف فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ شده است، افزود: ماموریت ها بایستی براساس اولویت های تعیین شده برنامه ریزی و گام های موثری در تحقق این اولویت ها برداشته شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا نباید تحت هیچ شرایطی از کیفیت خدمات انتظامی بکاهد و امنیت را تحت شعاع خود قرار دهد بلکه باید برای آسایش و حفظ آرامش مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم و از تجارب این فرصت بدست آمده برای بازنگری و ارتقاء کیفیت خدمات انتظامی به مسافران در شرایط مشابه الگوسازی کنیم.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تصریح کرد: در این برهه حساس که خطر ابتلا به بیماری کرونا تهدیدی جهانی محسوب می شود، ضرورت دارد تمام کارکنان پایور و وظیفه خصوصاً کارکنان شاغل در گیت های بازرسی که با مسافران سروکار دارند نکات بهداشتی را برابر پروتکل های اعلامی رعایت و فرماندهان نظارت جدی در این خصوص داشته باشند.

سردار مهری با قدردانی از تلاش مجموعه فرماندهی و کارکنان پلیس فرودگاه های سراسر کشور در تامین نظم و امنیت مطلوب در سال گذشته ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس کرونا است لذا همه همکاران همانند سنوات گذشته در طرح خیرخواهانه مساوات و کمک رسانی به نیازمندان شرکت می نمایند.

براساس گزارش سایت پلیس،  "علی عابدزاده" رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مهندس "سیاوش امیر مکری" مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که از مدعوین این همایش بودند از زحمات و تلاش پلیس در فرودگاه های سراسر کشور به منظور برقراری نظم و امنیت مطلوب قدردانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز