خبرگزاری کار ایران

منطقه ۲۱ تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۸۴

برترین‌های کاهش تصادفات مناطق پلیس راهور تهران بزرگ معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی"در کمیسیون بررسی تصادفات پلیس راهور فاتب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، یکی از اهداف والا و مهم پلیس راهور فاتب را، کاهش تصادفات و تلفات انسانی در رانندگی دانست و از تلاش شبانه روزی همکاران خود در حوزه پلیس راهور تهران بزرگ قدردانی کرد.

 وی با  بیان اینکه پلیس راهور فاتب در این مدت زحمات بسیاری را در خصوص کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور کشیده است، از روسای مناطقی که نسبت به سال ۱۳۹۸ فعالیت مضاعف  بیشتری داشتند و ضمن کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز ،حضور مستمر و چشمگیری در سطح معابر داشته اند و با این اقدامات خود باعث کاهش تصادفات فوتی،جرحی و خسارتی شدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد . 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه، منطقه ۲۱ را به عنوان رتبه اول با ۱۳ نفر کاهش  ، مناطق ۲۰ و ۲۷ را  با ۱۱ نفر کاهش و منطقه ۲۶ را با ۹ نفر کاهش تلفات به عنوان رتبه های  اول تا سوم معرفی کرد.

همچنین در این جلسه، دیگر روسای مناطق پلیس راهور فاتب ، با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ به میزان ۶۱ نفر که معادل ۹٪ کاهش تلفات انسانی و کاهش تصادفات داشته اند را نیز مورد تفقد قرار داد و با اهدای لوح از زحمات آنان قدردانی کرد.

 سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر  اهمیت انضباط بخشی اجتماعی و ترافیکی، ارتقاء مهارت کارکنان، اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، تسهیل عبور و مرور، کاهش حوادث و سوانح رانندگی و کاهش تلفات انسانی، خواستار تلاش مجدانه و سعی و کوشش بیشتر کارکنان پلیس راهور فاتب در خصوص کاهش تلفات و تصادفات شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز سردار "محمدرضا مهماندار" رییس پلیس راهور تهران بزرگ گزارشی  از اقدامات، فعالیت ها در حوزه کاهش تصادفات و همچنین میزان حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور فاتب در ایام شیوع بیماری کرونا ارائه کرد.

یادآور می شود معاونان و روسای پلیس های تخصصی فاتب و تمامی روسای مناطق و روسای ادارات تصادفات پلیس راهور فاتب نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز