خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی معاونت امور بازنشستگان در ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۳۳

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ناجا در استان مازندران گفت: در ۲ سال گذشته با انجام اقداماتی تلاش کردیم تا مشکلات بازنشستگان ناجا را حل کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ناجا در ساری، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به در پیش بودن شب های قدر، همگان را به دعا در حق مردم و دوستان توصیه کرد.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این محفل دوستانه، هدف از این نشست را دیدار با همکاران پیشکسوت و بازنشسته برشمرد و افزود: امروز نیروی انتظامی با لطف الهی و زحمات شما عزیزان و کارکنان در جایگاه خوبی قرار دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز شاهد اعتماد روز افزون مردم به نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: اعتماد مردم به ناجا هر ساله با شتاب بسیار خوبی در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه اعتماد مردمی که طی سال های گذشته در بین ۳۲ دستگاه در رتبه هشتم قرار داشت در چند سال اخیر با تلاش شما عزیزان در رتبه دوم قرار دارد.

سردار اشتری، افزود: هر چند ماموریت و کار نیروی انتظامی برخلاف دیگر دستگاه ها و سازمان ها، سلبی و ایجابی است اما اقدامات و فعالیت های پلیس در حوزه های مختلف خدمات رسانی به مردم، موجب شده تا اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود.

وی با بیان اینکه این اعتماد یک سرمایه بزرگ است، افزود: نیروی انتظامی همواره در صحنه است و دلیل آن هم زحمات شما پیشکسوتان و کارکنان است که با این کار رضایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را طی چند سال اخیر اخذ کردیم و این یک مدال افتخار است.  

فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه حرفه ای گرایی رو به رشد است، افزود: زمانی نیروی انتظامی از تجهیزات و امکانات کمتری برخوردار بود و امروز این نیرو با تجهیزات و امکانات پیشرفته و کارکنان حرفه ای در حال خدمات رسانی به مردم در حوزه نظم وامنیت است.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه هوشمند سازی و پلیس هوشمند طی چند سال گذشته، افزود: بنا داریم همانطوری که به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام کردیم این کار را طی ۳ سال به سرانجام برسانیم.

سردار اشتری به اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه هوشمند سازی پلیس در استان مازندران اشاره و بیان کرد: مازندران یکی از استان های پایلوت در طرح هوشمند سازی پلیس بوده که اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

وی، مزایای طرح هوشمند سازی پلیس را خدمات رسانی مطلوب، دقت بالا و صرفه جویی در منابع برشمرد و اظهار کرد: این اقدامات موجب ایجاد یک انقلاب در سطح ناجا شده است و ان شاءالله با دعای خیر شما عزیزان گام های مهمی در این حوزه برداریم.

فرمانده ناجا با اشاره به موضوع معیشت کارکنان، افزود: طی ۳ سال گذشته در ۵ مرحله افزایش حقوق کارکنان را داشته ایم و موضوع بازنشستگان در دستور کار قرار دارد البته به ستاد کل و دولت اعلام کردیم ما چیزی بیشتر از قانون نمی خواهیم و با توجه به کسری در حوزه معیشتی کارکنان باید این موضوع جبران شود.

سردار اشتری با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی برای بازنشستگان، گفت: اقداماتی در این حوزه طی ۲ سال گذشته انجام شده تا مشکلات این عزیزان حل شود.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا به راه اندازی معاونت امور بازنشستگان در ناجا اشاره کرد و افزود: باید از تجربیات ۳۰ سال خدمت شما عزیزان در ناجا استفاده شود چرا که معتقدیم نیروی انتظامی متعلق به شما عزیزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز