خبرگزاری کار ایران

شهریه مدارس غیردولتی و سرویس مدارس به والدین بازگرداننده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۰۹۲

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: به لحاظ عدم ارایه سایر خدمات غیرآموزشی اعم از سرویس ایاب و ذهاب؛ هزینه ناهار و غذا؛ اردوهای دانش آموزی؛ سالن ورزشی؛ استخر؛ المپیادها و... به دلیل تعطیلی مدارس؛ مکلف هستند هزینه‌های دریافتی از اولیای دانش آموزان را به آنها مسترد نمایند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با عنایت به آثار و پیامدهای شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقرر از سوی ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا نسبت به نحوه محاسبه و بازپرداخت شهریه مدارس غیردولتی و همچنین حقوق و مزایای کارکنان مراکز غیردولتی تصریح نمود و اظهارداشت: موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در قبال ارایه خدمات آموزشی و پرورشی طبق برنامه‌های مصوب سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۹ مجاز هستند نسبت به دریافت کامل شهریه مصوب اقدام نمایند. بدیهی است پرداخت هزینه‌های فوق برنامه مصوب آموزشی متناسب با خدمات ارایه شده تا اول اسفندماه سال ۹۸ نیز قابل دریافت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه موسسان در قبال انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود برابر قراردادهای منعقده و قوانین موضوعه مسولیت دارند؛ افزود: به لحاظ عدم ارایه سایر خدمات غیرآموزشی اعم از سرویس ایاب و ذهاب؛ هزینه ناهار و غذا؛ اردوهای دانش آموزی؛ سالن ورزشی؛ استخر؛ المپیادها و... به دلیل تعطیلی مدارس؛ مکلف هستند هزینه‌های دریافتی از اولیای دانش آموزان را به آنها مسترد نموده و رسید بانکی واریز وجه را در اسناد مالی مدرسه درج و یا در صورت جلب رضایت ذی نفعان به حساب بستانکاری آنان برای سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ منظور کنند.

وی در خصوص مدارس دولتی هم گفت: مدیران مدارس دولتی لازم است پس از محاسبه دقیق میزان خدمات ارایه شده نسبت به بازپرداخت مبالغ مربوط به سرویس مدارس و هزینه های فوق برنامه از اول اسفندماه ۹۸ به اولیا را اجرا نمایند.

گفتنی است این موضوع به لحاظ تضمین حقوق شهروندان شریف و جامعه و رعایت حق الناس الزامی بوده و توسط مراجع مربوط ؛ از جمله اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات پیگیری خواهد شد.

فولادوند با بیان اینکه مدیران محترم مدارس موظف هستند کلیه وضعیت حساب های مرتبط با این موضوعات را جهت بازرسی بازرسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران آماده و مهیا داشته باشند ادامه داد: در صورتی که اولیای محترم با مواردی در خصوص عدم تمکین مدیران مدارس با دستورالعمل فوق مواجه شدند؛ با اطمینان خاطر از محرمانه بودن اطلاعات شخصی خودشان؛ با شماره تلفن ۸۸۹۶۴۰۰۶ و ۸۸۹۵۴۵۰۶ و همچنین سامانه شکایت به آدرس SHEKAYAT.MEDU.IR  ارتباط برقرار نمایند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز