خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

شناسایی ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۰۲

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۱۰۷ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «کیانوش جهانپور» رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۰۷۶۰۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۶۴۰ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تاکنون ۸۶۱۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: ۲۶۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۸۶ هزار و ۶۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: به نظر می آید کماکان این ویروس در همه دنیا و از جمله کشور ما نیز حضور خواهد داشت و رعایت فاصله گذاری دقیق و استفاده از ماسک می تواند در کاهش بیماری موثر باشد.

جهانپور خاطرنشان کرد: در خوزستان و تا حدی در تهران وضعیت بغرنجی را شاهد هستیم و نیازمند همکاری، جدیت، دقت و مشارکت هموطنان در استان خوزستان هستیم. رعایت نکات بهداشت فردی و پرهیز از ترددهای غیرضروری می تواند به ما در کنترل بیماری کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز