خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزارت بهداشت عضو افتخاری سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۷۷

سیماسادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عضویت افتخاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درآمد.

به گزارش ایلنا، سیما سادات لاری، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، عضو افتخاری سازمان جوانان هلال احمر کشور شد.

در این مراسم محمد گل‌فشان، رییس سازمان جوانان هلال احمر، محمدرضا منصوری معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر، عباسعلی محمدزاده رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر، حسن زائری لطف مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و اشکان کاظمی، دبیر مجمع کانون‌های هلال احمر بهداشت و عبدالوهاب ولی‌پور، نائب دبیر مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت حضور داشتند.

این عضویت افتخاری به پیشنهاد مجمع کانون‌های هلال احمر وزارت بهداشت و به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و سیماسادات لاری به عضویت افتخاری این سازمان درآمد.

"سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران"، سازمانی پژوهش محور، دانش بنیان و داوطلب محور است که به ترویج فرهنگ بشردوستی بین جوانان پرداخته و از طریق جوانان که نقطه اتکای جمعیت، دولت و ملت است در راستای پیشگیری و کاهش اثرات بلایای بی‌وقفه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز