خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا مطرح کرد:

ارتقاء تعاملات با کشورهای همسایه همراه با اقتدار و منشور مرزبانی

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۶۲

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به اینکه یکی از راهبردهای مرزبانی "ارتقاء تعاملات"است بنابراین باید جایگاه تعاملات با کشورهای همسایه همراه با اقتدار و منشور مرزبانی حفظ شود.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در جمع فرماندهان مرزبانی استان گلستان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شاخصه های مهمانی خداوند که خروجی آن، بندگی خداوند در ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: همه ما باید از فیوضات و کرامات این ماه عزیز بهره کافی و لازم را ببریم ضمن اینکه ماه مبارک رمضان در مرزهای ایران اسلامی جلوه زیبایی در بین مرزبانان دارد.

وی ادامه داد: مجموعه مرزبانی یک سازمان نظامی دفاعی است زمانی که کوچکترین اتفاق در مرزها رخ می دهد آن اتفاق بین المللی می شود بنابراین انتظار است در این خصوص مرزبانان نیروی انتظامی دقت لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از راهبردهای مرزبانی "ارتقاء تعاملات"است بنابراین باید جایگاه تعاملات با کشورهای همسایه همراه با اقتدار و منشور مرزبانی حفظ شود.

سردار رضایی به استمرار آموزش در بین مرزبانان تاکید و بیان کرد: در مدیریت گفتمان و برآوردها باید رویکرد نظامی دفاعی لحاظ و این نگاه پیگیری و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از لحاظ معنوی ابرقدرت جهان است و این یک افتخار بزرگ برای ما محسوب می شود، گفت: مرزبانان ایران اسلامی نیز ام‌القرای جهان اسلام هستند لذا نیروی انتظامی و مرزبانی در تراز انقلاب اسلامی از اولویت هاست.

سردار رضایی درباره مولفه های منشور، راهبردها و رویکرد نظامی دفاعی در مرزبانی، گفت: اقدامات و کارهای بسیار ارزشمندی در مرزبانی صورت گرفته که نیازمند توجه بیشتری است ضمن اینکه اقدامات و عملکرد مرزبانی استان گلستان در مرزهای حوزه استحفاظی بسیار مثمر ثمر بوده است.

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در خصوص طرح همدلی و مواسات، عنوان کرد: مرزبانی استان گلستان در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا با استفاده از ظرفیت های موجود با اجرای طرح مواسات، همدلی و نیکوکاری در مناطق محروم مرزی حامی مرزنشینان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز