خبرگزاری کار ایران

کشف محموله بزرگ مهمات سلاح جنگی در خرمشهر/ دستگیری اشرار و قاچاقچیان اسلحه و مهمات

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۲۶۱

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزبانان خوزستان علیه قاچاقچیان سلاح و کشف محموله مهمات جنگی در حوزه هنگ مرزی خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی خرمشهر روز گذشته در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل  اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی از مرز ساحلی اروند به کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه، موفق شدند محل نفوذ قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله چند اکیپ عملیاتی هنگ مرزی خرمشهر و گروهان شلمچه جهت انسداد معابر وصولی اعزام و با اجرای یک عملیات برنامه ریزی شده و کمین هدفمند موجب غافلگیری اشرار شدند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنای ماموران دیدند با استفاده از پوشش نیزاری منطقه و تاریکی هوا متواری شدند که پس از اقدامات تامینی وکاوش منطقه ۱۰ جعبه پلمب ۷۰۰تایی، مجموعا ۷ هزار فشنگ جنگی سلاح کلاش کشف شد.

سردار پاکباز با اشاره به عزم جدی مرزبانان خوزستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز، افزود: پس از چند ساعت گشت زنی و رصد اطلاعاتی منطقه دو قاچاقچی عامل این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مرزبانان و مرزنشینان خوزستان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور تلاش خواهند کرد و با هرگونه اعمال سودجویانه و خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده اولیه تشکیل و متهمان به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز