خبرگزاری کار ایران

توزیع ۷۵۰ هزار سبد غذایی میان نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۱۲۳

​معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام افتتاح همزمان ۷۲ مرکز نیکوکاری اصناف در کشور گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان، حدود ۷۵۰ هزار سبد غذایی توسط کمیته امداد میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا عسگریان در مراسم افتتاح همزمان ۷۲ مرکز نیکوکاری اصناف، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام، افزود: تاکنون ۳۸۰۰ مرکز نیکوکاری با همکاری کمیته امداد و خیران در سراسر کشور راه‌اندازی شده که ۹۰ درصد این مراکز به صورت مسجدمحور فعالیت می‌کنند و مابقی توسط اصناف مختلف ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد تنها نقش هم‌افزایی و هماهنگی مراکز نیکوکاری را برعهده دارد، ادامه داد: با کمک مردم و خیران، تعداد مراکز نیکوکاری تا پایان سال به هشت هزار مرکز خواهد رسید و یک حرکت بی‌نظیر در راستای همدلی ملی رقم خواهد خورد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۷۵۰ هزار سبد غذایی توسط این نهاد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی با ارزش ریالی میانگین ۲۱۰ هزار تومان به نیازمندان سراسر کشور ارائه شده است.

عسگریان به اجرای طرح اطعام مهدوی در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۱۵۰ آشپزخانه بزرگ و ۳۳ هزار نیروی داوطلب و جهادی به طرح اطعام مهدوی پیوسته‌اند و حدود سه میلیون وعده غذایی میان مستمندان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی از مشارکت مردم در برنامه‌های مختلف کمیته امداد و رشد ۳۷ درصدی کمک‌ها در طرح اکرام ایتام تقدیر کرد و افزود: سال گذشته مردم بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان به طرح اکرام ایتام کمک کردند و سرانه هر یتیم در کشور به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز