خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر ابتلای ۱۷ معتاد متجاهر به کرونا در استان فارس

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۱۶

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خبر ابتلای ۱۷ معتاد متجاهر به کرونا در استان فارس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرید براتی سده، مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور درباره انتشار یک خبر کذب در رسانه های خارجی گفت: شب گذشته زیرنویس یکی از رسانه های ضد انقلاب و معاند ماهواره ای درباره تعداد مبتلایان به کرونا در استان فارس و به نقل از مدیرکل بهزیستی استان فارس بود مبنی بر اینکه ۱۷ معتاد متجاهر مبتلا به کرونا در شیراز شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با بررسی هایی که بعمل آمد مشخص شد که این خبر از مصاحبه مدیرکل بهزیستی استان فارس برداشت شده و نوعی شیطنت رسانه ای در کار بوده است.

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: دکتر کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس در مصاحبه ای با رسانه ها گزارشی از خدماتی که به معتادان متجاهر در پاتوق ها و محل تجمعات آنها ارائه شده است مطرح و اشاره کردند که تعداد ۱۷ معتاد مشکوک به بیماری کرونا بوده اند و مورد بررسی قرار گرفته اند.

براتی سده خاطرنشان کرد: این افراد مشکوک به کرونا بوده و با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی از این افراد تست گرفته شده که خوشبختانه هیچ کدام شان مبتلا به کرونا نبوده و علائم مثبت کرونا در این معتادان متجاهر وجود نداشته است. 

وی یادآور شد: اما متاسفانه رسانه های خارج از کشور این آمار را به عنوان آمار معتادان متجاهر اعلام کرده اند و ضمن این که این موضوع به جد تکذیب می شود تاکید می کنم که مدیرکل بهزیستی استان نیز تاکید داشتند که این افراد مشکوک به بیماری هستند. البته باید تاکید می شد که تست از این افراد گرفته شده و پاسخ تست همه این افراد منفی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز