خبرگزاری کار ایران

مردم خودروهای خود را در راه های اضطراری پایتخت پارک نکنند/ ممکن است تا سه روز درگیر این شرایط باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۴۱۲

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ممکن است تا سه روز درگیر این شرایط باشیم و اگر اتفاقی نیفتد می توانیم آماده باش را رها کنیم.

رضا کرمی محمدی (رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران) به خبرنگار ایلنا گفت: ممکن است تا سه روز درگیر این شرایط باشیم و اگر اتفاقی نیفتد، می‌توانیم آماده‌باش را رها کنیم.

وی با اشاره به زلزله ساعات پیش پایتخت گفت: با توجه به لرزه‌خیزی در گسل مشا که یکی از گسل‌های تصلی تهران است، توصیه‌هایی را خدمت شهروندان محترم می‌گویم. مردم در زمان و پس از زلزله باید به مراکز امن اضطراری که نقشه‌های آن در سایت شهرداری تهران موجود است، مراجعه کنند. بدین منظور شهروندان اپلیکیشن شهر آماده را نصب کنند و از نکاتی که در آن درج شده، استفاده کنند.

کرمی محمدی از شهروندان درخواست کرد تا راه‌های اضطراری در سطح شهر را که با تابلوهایی مشخص شده است، خالی نگه دارند و در آنجا پارک نکنند چراکه این محل‌ها باید برای عبور و مرور نیروهای امدادی مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه پایگاه‌های مدیریت بحران در حالت آماده‌باش هستند، گفت: از مردم خواهش می‌کنم به این مراکز مراجعه نکنند چراکه برای نیروهای امدادی درنظر گرفته شده است.

کرمی محمدی همچنین گفت: شهروندان در هنگام وقوع زلزله سعی کنند از خانه خارج نشوند و در محلی که هستند، یک نقطه امن پیدا کنند و در همانجا تا بعد از زلزله مستقر شوند. همچنین از آسانسور استفاده نشود و نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز