خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

موضوعاتی مانند سرقت باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۳۹

​جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مردم افزایش و ارتقاء احساس امنیت است گفت: موضوعات مهمی از جمله سرقت، وقوع جرم و ... باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود و ما نیز در نیروی انتظامی باروحیه انقلابی و جهادی در رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناجا ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز نیروی انتظامی و مدافعان حرم و خصوصا شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده بزرگ رزمندگان اسلام گفت: از اینکه اقدامات بنده طی  چهل سال در این نظام مورد تایید فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) و فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفته است ، سجده شکر به جا می آورم؛ امیدوارم که با قرار گرفتن در این مسیر شرمنده شهدا نشوم.

وی ضمن قدردانی از سردار اشتری به دلیل این انتصاب ادامه داد: امیدوارم بتوانم در این سازمان و نظام خدمتگزار خوبی باشم و در همین سنگر  و با لباس خدمت و رنگین به خون شهادت، این دنیا را ترک کنم.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: از خداوند متعال خواستارم که به بنده توفیق دهد تا مسیر پیش رو را سرافرازانه و با گام‌های بلند طی کنم.

رضایی با بیان اینکه بنده مشاور و مجری دستورات و تدابیر فرمانده ناجا هستم، گفت: موثرترین مولفه در امنیت ملی و روابط بین الملل، نیروی انتظامی است لازم است همه ما در رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مرجع جهان اسلام است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با زندگی مردم عجین شده است بنابراین در راستای اجرای مطالبات به حق مردم باید ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهیم و موضوع ارتقاء آمادگی عملیاتی و کاهش آسیب پذیری را مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

رضایی با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مردم افزایش و ارتقاء احساس امنیت است گفت: موضوعات مهمی از جمله سرقت، وقوع جرم و ... باید در مجلس و دولت مطرح و پیگیری شود و ما نیز در نیروی انتظامی باروحیه انقلابی و جهادی در رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم.

مطالبه مردم آرامش و امنیت است

جانشین فرمانده ناجا همچنین در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مطالبه مردم از دولت مردان و مسئولان؛ آرامش، آسایش و امنیت است، خاطر نشان کرد: باید به انتظارات به حق مردم پاسخ دهیم.

به گفته رضایی مسئولیت  امانتی در دستان ما است که این امانت از بزرگان و خوبان به ما رسیده و از بهترین خوبان شهدا هستند که باید راه و رسمشان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک مجموعه عظیم است، افزود: نیروی عظیم انتظامی بسیار در تولید امنیت در کشور موثر است و در واقع در کسوت فرمانده امنیت داخلی ایفای نقش می کند.

جانشین فرمانده ناجا با معرفی نیروی انتظامی به عنوان موثرترین مولفه در امنیت ملی عنوان داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند:" نیروی انتظامی سازمان مقدسی است" بنابراین ما در پاسداشت این قداست تلاش داریم که مطلوب ترین خدمات را به مردم عزیزمان که لایق بهترین ها هستند، ارائه دهیم و ضمن پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی، ماموریت هایمان را به بهترین نحو اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی پرچمدار خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است، یادآور شد: امروز به لطف خداوند و تلاش آحاد فرماندهان و سبزپوشان ناجا، نیروی انتظامی در کسب اعتماد مردمی جایگاه بالا و ویژه ای دارد که این مهم را، سرمایه ای بزرگ و بی بدیل می دانیم و تلاش می کنیم با بهره مندی از تجربیات گذشته، موفقیت هایمان را روزافزون کنیم.

 رضایی با اشاره به نام گذاری سال با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی نیز ارتقاء امنیت را به عنوان بستر مهمی در رونق کسب و کار و تولید دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم از دولت مردان و مسئولان؛ آرامش، آسایش و امنیت است، خاطر نشان کرد: باید به انتظارات به حق مردم پاسخ دهیم، علیرغم تنوع و گستردگی ماموریت هایمان تلاش داریم هر روز بهتر از روز گذشته خدمات ارائه کنیم اما به نظر می رسد موثرترین مولفه در کاهش جرم، بالا بردن هزینه جرم است؛ در واقع افزایش هزینه جرم می تواند به کاهش جرایم منتج شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با آحاد مردم با عدالت و مهربانی در تعامل است، گفت: قطعا رویکرد اقتدار توام با عدالت و مهربانی را به عنوان یک اولویت اساسی دنبال می کنیم از طرفی باید بگویم با اقتدار با مجرمان و هنجارشکنان برخورد می شود.

وی در پایان تقویت مرزبانی پیرو تاکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم را از برنامه های در دستور کار جاری ناجا معرفی و اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز