خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن تریاک در مرز میرجاوه

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۰۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از موفقیت مرزبانان سیستان و بلوچستان در کشف بیش از یک تن و 870 کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" با اعلام این خبر، گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند کلان قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "چاهندو" شهرستان میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و نیز با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

به گزارش سایت پلیس، سردار گودرزی ادامه داد: در این عملیات مرزداران موفق شدند ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، یک تن و 879 کیلوگرم تریاک و مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات جنگی و تجهیزات ارتباطی را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، بیان داشت: مرزهای ایران اسلامی خصوصاً مرزهای پهناور جنوب شرق کشور با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور، برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز