خبرگزاری کار ایران

کشف ۲ تن و ۴۱۹ کیلو مواد افیونی در خاش

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۷۳

فرمانده انتظامی استان استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۴۱۹ کیلو مواد افیونی، در درگیری مسلحانه پلیس، با اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر، در شهرستان "خاش" و دستگیری ۲ سرکرده از اعضای این باند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری" در تشریح این عملیات، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر، از مناطق مرزی شهرستان "سراوان" به شهرستان "خاش" مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، روز گذشته ۲ خودروی وانت تویوتا و پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در منطقه "نازیل" خاش، حوالی روستای "میرآباد" شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری بیان داشت: در این درگیری سنگین مسلحانه که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت بیایان های اطراف متواری شدند که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران، ۲ نفر از سرشاخه های اصلی این باند به دام افتادند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، در بازرسی از خودروهای به جا مانده از سوداگران، ۲ تن و ۴۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد افیونی شامل: ۲ تن و ۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک، ۴۰۶ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش و ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مرفین، به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات، برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، بر این نکته تأکید کرد که سبز پوشان سخت کوش نیروی انتظامی، با هوشیاری کامل در تمامی گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی در سطح استان، حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز، از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز