خبرگزاری کار ایران

شکست کرونا توسط رییس اورژانس کشور

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۱۶۲

رییس اورژانس کشور با اشاره به ابتلا خود به بیماری کووید ۱۹ گفت: خوشبختانه با دعای خیر مردم و خانواده شهدا، بهبود یافتم.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند شب گذشته در برنامه شبکه دو سیما درباره ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و بهبودی خود پس از ابتلا به این بیماری توضیح داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور ما تلاش کردیم که در صف اول مقابله با بیماری باشیم. طی ابلاغیه‌ای وزیر  بهداشت بنده در بخش لجستیک و پشتیبانی کرونا کار خود را آغاز کردم.

وی در ادامه توضیح داد: ما به همراه آقای لاریجانی در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی به قم رفتیم از بیمارستان‌های آنجا بازدید کردیم. به علت بازدیدهایی که باید مرتبا انجام می‌شد، تنها دو تا سه ساعت زمان استراحت داشتم.

کولیوند از جزییات ابتلا خود به کووید ۱۹ گفت: روزی با احساس خستگی به بیمارستان خاتم‌الانبیا مراجعه کردم که با انجام سی‌تی اسکن مشخص شد به کرونا مبتلا شده‌ام. از ۱۱ شب همان روز به مدت ۱۴ روز بیهوش شدم و حتی در یک روز اورژانسی پزشکان از بنده قطع امید کردند اما خوشبختانه با دعای خیر مردم و خانواده شهدا، بهبود یافتم.

رییس اورژانس کشور گفت: دو خدمت در قالب دو کد برای احیای بیماران سکته قلبی و مغزی تعریف کرده‌ایم و تاکنون بالغ بر ۸۵ هزار نفر سکته حاد قلبی در کمتر از ۶۰ دقیقه به بیمارستان رسیده‌اند. همچنین در شرایطی که کرونا تمام کشورهای جهان را درگیر کرده‌است، ما توانستیم دستگاه ونتیلاتور تولید کنیم تا لازم نباشد مانند سایر کشورها بیماران را انتخابی درمان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز