خبرگزاری کار ایران

تهران کمافی السابق یک شهر آلوده است

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۹۹۵

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه در تهران امروز 192 در بخش عادی و 81 مورد جدید در بخش ویژه بستری شده اند گفت: تهران کمافی السابق یک شهر آلوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی درباره بازگشایی آرایشگاهها گفت: بازگشایی ها در تهران مانند سایر استانها در تعاقب مصوبات ستاد ملی اتفاق می افتد. بنابراین بازگشایی آرایشگاهها در تعقیب مصوبات ستاد ملی است.

وی ادامه داد: برای آرایشگاهها نیز وزارت بهداشت مانند سایر اصناف پروتکل ها و شیوه نامه هایی تعیین کرده که می توانند از سایت هایی که پیش از این اعلام شده است استفاده کنند همچنین اتاق اصناف نیز بر رعایت این پروتکل ها نظارت خواهند داشت. 

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه با امواج جدیدی از بازگشایی ها در تمامی شهرها از جمله تهران روبرو هستیم. لازم است که خطر را جدی تر بگیریم و خواهش می کنم از شهروندان و همه افرادی که فرآیند متفاوتی از بازگشایی ها را در روزهای آینده در سطح شهر مشاهده خواهند کرد بیش از گذشته باید پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند. 

زالی تصریح کرد: بارها اعلام کرده ایم که در تهران شرایط به گونه ای از مطلوبیت نرسیده که بخواهیم اعلام کاهش خطر کنیم و بنابراین تهران را به عنوان یک نقطه مورد نظر توجه کنیم و شهروندان، اصناف و کسبه در اجرای برنامه ها و شیوه نامه ها توجه ویژه ای داشته باشیم که تغییر محسوسی در آمار بیماری ایجاد نشود و بدانند در کاهش بیماری تغییری ایجاد نشده که بخواهیم پروتکل ها را برداریم.

وی ادامه داد: کمافی السابق تهران یک شهر آلوده است و باید اصرار جدی بر رعایت جدی پروتکل ها داشته باشیم از هر گونه حضور و تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب شود چراکه هر حضور ما در سطح شهر می تواند با یک ریسک و یک خطر برای ما همراه باشد. 

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: در تهران امروز 192 در بخش عادی و 81 مورد جدید در بخش ویژه بستری شده اند و میزان افرادی که امروز در مجموع 24 ساعت گذشته از بیمارستان ترخیص شده اند 382 مورد بوده و تفاوت چشمگیری ندارد.

وی ادامه داد: آمار 24 ساعت گذشته در تهران با روزهای قبل از آن تفاوت چندانی ندارد چراکه در تهران برخی از فعالیت های کسب و کار با یک هفته تاخیر شده است و آهنگ تغییر در برخی از استانها با تهران به دلیل این یک هفته تاخیر، متفاوت است. اگر بخواهیم یک همخوانی و ارتباط دقیق بین تهران و دیگر استان ها را بررسی کنیم، می توانیم طی 10 روز آینده بگوییم که این تغییرات طی 10 روز گذشته چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز