خبرگزاری کار ایران

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خبر داد:

معرفی شبکه شاد به‌ عنوان یک تجربه ملی آموزش از راه دور به جامعه بین‌الملل

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۳۳

مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از معرفی شبکه شاد به‌عنوان یک تجربه ملّی آموزش از راه دور به جامعه بین‌الملل خبر داد.

به گزارش ایلنا، در راستای انعکاس تجارب، ابتکارات و دستاوردهای وزارت آموزش‌وپرورش در شرایط بروز بحرانکووید 19، مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور باهدف جلب مشارکت سازمان‌های بین‌المللی برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات آموزشی، اقدامات آموزشی و پرورشی انجام داده است که معرفی شبکه شاد به‌عنوان یک تجربه ملّی آموزش از راه دور به جامعه بین‌الملل ازجمله این فعالیت‌ها است.

در ادامه بخشی از اقدامات مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور شرح داده خواهد شد.

-تدوین و ارسال گزارش ملّی از تجارب، دستاوردها و اقدامات آموزشی ایران در شرایط بحران همهگیری کووید 19 به سازمان آیسسکو و بارگذاری گزارش مذکور در سایت این سازمان جهت اطلاع‌رسانی به 54 کشور عضو آیسسکو.

-تلاش در زمینه جذب منابع مالی از سوی سازمان آیسسکو برای کشور و اختصاص مبلغ 40 هزار دلار در پی این درخواست (با توجه به توافق به‌عمل‌آمده مبلغ مذکور از محل بدهی­های پیشین کشورمان به سازمان آیسسکو کسر گردید.)

- مذاکره با وزارت کشور به‌منظور جذب منابع مالی و غیرمالی از سازمان‌های حامی پناهندگان برای تأمین سخت‌افزار و بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان اتباع خارجی.

- مذاکره با کمیسیون ملی یونسکو به‌منظور جذب منابع مالی و غیرمالی از سازمان‌های بین‌المللی جهت تهیه بسته‌های آموزشی و تهیه تجهیزات سخت‌افزاری برای دانش آموزان مناطق محروم.

-ارسال نامه وزارت آموزش‌وپرورش به مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) به‌منظور ایفای نقش سازنده در تلاش­های بین‌المللی برای لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا به‌عنوان مانع اصلی آموزش‌های مجازی در کشور.

-مکاتبه با سازمان یونسکو، ارائه گزارش اقدامات و عملکرد سازنده آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران در مقابله و مدیریت با بیماری کووید19 و ارتقای جایگاه کشور.

-انعکاس وضعیت آموزشی ایران در شرایط بحران کرونا در مطبوعات انگلیسی‌زبان.

-مذاکره با یونیسف برای جذب مشارکت­های مالی و غیرمالی و هم‌چنین کمک این سازمان به تقویت زیرساخت­های شبکه شاد.

-معرفی شبکه شاد به‌عنوان یک تجربه ملّی آموزش از راه دور به جامعه بین‌الملل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز