خبرگزاری کار ایران

افزایش میزان خرید از میادین میوه و تره‌بار در ماه‌های ابتدایی سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۳۹

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از افزایش میزان خرید از میادین میوه و تره بار در ماه‌های ابتدایی سال ۹۹ خبر داد و گفت: میانگین خرید ماهانه هر خانواده تهرانی از میادین میوه و تره بار ۴۰ کیلوگرم است و میزان عرضه انواع محصولات در این مراکز نیز روزانه از ۴ هزار تُن عبور کرده است.

به گزارش ایلنا،‌ سید سعید راد با اعلام اینکه روزانه بیش از ۴ هزار تُن انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، لبنیات، مرغ و تخم مرغ و مواد پروتئینی در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، افزود: ماهانه ۱۲۰ هزار تُن انواع محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر خانواده تهرانی به طور میانگین ماهانه ۴۰ کیلوگرم ارزاق و مایحتاج مصرفی خود را از میادین میوه و تره بار تامین می‌کند، اظهار کرد: بیش از نیمی از میوه و تره بار و بیش از یک سوم محصولات پروتئینی مورد نیاز شهروندان تهرانی در میادین عرضه می‌شود که این سهم روز به روز بیشتر می‌شود.

راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار به عنوان بزرگ‌ترین شبکه عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی کشور، از جایگاه انکارناپذیری در تامین میوه و تره بار و محصولات مورد نیاز مردم تهران برخوردار است، تصریح کرد: استقبال روزافزون شهروندان تهرانی از این مراکز، نشان‌دهنده افزایش نقش میادین در سبد خرید خانواده‌هاست.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل این سازمان با تاکید بر اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار، هفت روز هفته پذیرای شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: البته علاوه بر این، ۴ مرکز عمده فروشی مواد پروتئینی در میادین بهمن، پیروزی، آزادی و بعثت و ۳ مرکز عرضه بهداشتی دام در مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸ به صورت تخصصی به تامین نیازهای شهروندان اختصاص دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز