خبرگزاری کار ایران

تقدیر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از مدافعان سلامت

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۴۵

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و شهید خدمت حبیب الله پیروی از مقام مدافعان و شهدای سلامت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور در منزل پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گفت: مسئولان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) همواره عملکرد خوبی در زمینه خدمات رسانی پزشکی داشته اند و مسئولان کشور همواره به همین دلیل از بنیاد قدردانی کرده اند و این موضوع برای ما افتخار محسوب می شود.

وی افزود: دکتر کولیوند در مسیر اجرای مسئولیت های خود به بیماری کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از بهبودی مجددآ به مسیر فعالیت ها و خدمت رسانی های خود برگشته اند. امروز نیز به صورت حضوری به منزل ایشان آمدیم تا نه تنها از شخص دکتر کولیوند، بلکه از خانواده ایشان نیز تقدیر و تجلیل کنیم که همواره در تمام سختی ها در کنار ایشان بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اهدای لوح های تقدیر جداگانه ای از زحمات پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و دکتر هادی کاظمی رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تقدیر کرد.

معاون رییس جمهور همچنین با حضور در منزل شهید خدمت دکتر حبیب الله پیروی و در دیدار با خانواده آن مرحوم گفت: دکتر پیروی از اساتید و پزشکان مطرح کشورمان بودند و درگذشت ایشان ضایعه ای برای همه به خصوص جامعه پزشکی محسوب می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایشان زحمات زیادی را برای کشورمان کشیده اند و تقدیر از مقام ایشان و خانواده محترم این عزیز کمترین وظیفه ما است و امیدوارم فرزندان و خانواده آن مرحوم ادامه دهنده راه پر خیر و برکت ایشان باشند.

همسر پیروی نیز ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: مرحوم پیروی از زمان دانشجویی در جبهه ها مشغول خدمات رسانی پزشکی به رزمندگان بودند و در سال های بعد نیز همواره در کنار مجروحان و جانبازان دفاع مقدس حضور داشتند. ایشان سرانجام پس از سال ها خدمت در اسفندماه سال گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

گفتنی است شهید سلامت حبیب الله پیروی و همسر ایشان سابقه سال ها همکاری در بیمارستان های بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و بیمارستان ساسان را داشته اند.

در پایان این دیدار نیز لوح یادبودی از سوی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به خانواده مرحوم پیروی تقدیم شد.

در این دیدارها عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ، حجت الله امانی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد و علیرضا توکلی رییس بیمارستان ساسان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز