خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

افزایش ۸۰ درصدی کرایه تاکسی‌های ویژه را تایید نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۳۰

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به خبر افزایش ۸۰ درصدی کرایه تاکسی‌های ویژه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در خصوص اجرای مصوبه افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی پایتخت گفت: قیمت‌های فعلی که گرفته می‌شود و سهمی که مردم پرداخت می‌کنند زیان‌ده است و  تاخیر در اجرای مصوبه با توجه به اینکه در شرایط عادی نیز مشکل داشتند خسارتی را وارد کرده است. 

او در پاسخ به این سوال که در صورت ادامه شرایط کرونا آیا افزایش نرخ کرایه‌ها اجرایی می‌‌شود؟ اظهار داشت: به طور ضمنی یا شفاهی توافقاتی شده است که این مصوبه با تاخیر اجرا شود و برای این تاخیر اتفاق افتاده به شهرداری تذکر دادیم.

علیخانی در خصوص افزایش مازاد ۲۰ درصدی کرایه‌ها در شب و همچنین افزایش ۸۰ درصدی کرایه تاکسی‌های ویژه اظهار داشت: افزایش ۲۰ درصد و ۸۰ درصد را تایید نمی‌کنم. این افزایش در قالب همان مصوبه است و درصد کمی در بعضی از شرایط برای مثال شرایط آب و هوایی مختلف که برخی رانندگان در سطح شهر حضور نمی‌یابند یک مشوق گذاشته می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه چیزی تحت عنوان افزایش هزینه مازاد برای خدمات ویژه و شیفت شب وجود دارد؟ گفت: خدماتی که در شب ارائه می‌شود به نسبت خدماتی که در روز ارائه می‌شود تفاوتی دارد اما ۲۰ درصد و ۸۰ درصد را تایید نمی کنم. 

او همچنین درخصوص تغییر قیمت بلیت مترو گفت: نرخ بلیت مترو  از ۱۳۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان رسیده که رقم ناچیزی است و این حداقلی مبلغی بود که شورا با افزایش آن موافقت کرده است. 

علیخانی که در یک گفت وگوی زنده تلفنی شرکت کرده بود، گفت: در حوزه اتوبوس و مینی بوس نیز  یک افزایش بین ۱۵ تا حداکثر ۲۵ درصدی رخ داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز