خبرگزاری کار ایران

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو؛

آیسسکو به دانش‌آموزان خلاق جایزه اهدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۲۵

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، اقدام به برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی عضو سازمان کرده است.

به گزارش ایلنا،  غلامرضا کریمی گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو)در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، اقدام به برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی عضو سازمان نموده است.

وی افزود: این جوایز درسه زمینه داستان کوتاه، نقاشی، موسیقی یا یک کار خلاقانه می باشد و به سه نفر از دانش آموزان برنده، جایزه اختصاص خواهد یافت. جوایز مورد نظر، برای داستان کوتاه ۶۰۰۰ دلار (شش هزار دلار)، نقاشی ۴۰۰۰ دلار(چهار هزار دلار) و موسیقی یا یک کار خلاقانه ۲۰۰۰ دلار (دو هزار دلار) است. ایشان از دانش آموزان سراسر کشور دعوت کرد از این فرصت به عنوان  ورود به یک رقابت بین المللی بهره گرفته و استعدادهای خود را در این زمینه ها در سطح جهان اسلام به نمایش بگذارند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو با اعلام اینکه آثار ارسالی باید به یکی از سه زبان کاری آیسسکو (انگلیسی،عربی، فرانسه) باشد، افزود: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این رقابت، آثار خود را حداکثر تا دهم خرداد ماه سالجاری به کمیسیون ملی آیسسکو ارسال تا ترتیب شرکت دادن آنها در این رقابت داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز