خبرگزاری کار ایران

وام قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی به ۳۳۳۰ زن در ۳۱ استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۷۶۸

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صندوق کارآفرینی امید، تفاهم نامه همکاری مشترک عقد کردند که در از طریق آن به ۳۳۳۰ زن در ۳۱ استان وام قرضه الحسنه تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با هدف توزیع فرصت ها، منابع و امکانات میان زنان سرپرست خانوار، یا زنان بدپرست یا زنانی که مجردی گزیده‌اند، و همچنین بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی، به منظور رفع نیازهای ضروری و راه اندازی و توسعه مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد، کوچک و ارزش آفرین، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

در این باره، زهرا جواهریان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور زنان ابراز امیدواری کرد و گفت: در راستای اجرائی سازی تفاهم نامه مذکور، این معاونت و صندوق کار آفرینی امید بتوانند به تجمیع ظرفیت های ملی به بیش از 3330 بانوی متقاضی و دریافت تسهیلات در 31 استان، وام هایی را بصورت قرض الحسنه در دو حوزه کارگشائی و راه اندازی کسب و کار خرد و یا اشتغال خانگی، اعطا کند.

در این تفاهم نامه که به امضای معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید رسیده است، دو طرف متعهد شدند تا پایان دولت دوازدهم برنامه ریزی های مشترکی را در راستای اجرائی سازی مندجات در این تفاهم نامه تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز