خبرگزاری کار ایران

فرماندار شمیرانات تاکید کرد:

لزوم تسریع در تکمیل و تجهیز ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۶۷۷

فرماندار شمیرانات ضمن بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان شهدای تجریش تاکید کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش باید به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شود و تسریع یابد.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش، سیدمهدی ساداتی - فرماندار شمیرانات به همراه دکتر خشنود - رییس بیمارستان و جمعی از مسئولان، پروژه عمرانی ۷۲۰  تختخوابی بیمارستان شهدای تجریش را مورد بازدید قرار دادند.

 فرماندار شهرستان شمیرانات در این بازدید بیمارستان دولتی شهدای تجریش را تنها مرکز درمانی ترومای شمال تهران برشمرد که  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاکید کرد: تجهیز و تکمیل ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش باید به عنوان یک پروژه ملی در نظر گرفته شده و تسریع یابد.

وی با ذکر این مطلب که بیمارستان شهدای تجریش با ۳۲۰ تخت، روزانه مرجع بیماران متعددی از سراسر استان و کشور است، توسعه آن را امری ضروری و انکارناپذیر دانست و با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد که انجام انشعابات لازم بیمارستان و رفع مشکلات زیرساختی آن باید در اولویت کاری ادارات خدمات رسان اعم از مخابرات، برق و آب قرار گیرد.

در این بازدید خشنود - رییس بیمارستان شهدای تجریش ضمن ارایه گزارشی از خدمات ارائه شده در بحران شیوع کرونا، این پروژه ملی را به‌ عنوان یکی از معدود پروژه‌های درمانی پس از انقلاب ذکر کرد که علاوه بر ارتقای کمی و کیفی ارایه خدمات درمانی، در راستای رشد آموزش پزشکی در پایتخت نیز بسیار مؤثر است.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری پروژه ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش به بهره برداری رسیده و مشکلات ارائه خدمات به بیماران مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز