خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۰۹

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف بیش از ۳۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی یک ماه گذشته توسط مرزبانان در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "علیرضا مرزبانی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان طی یک ماهه گذشته در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند از ورود و خروج مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در مرزهای کشور جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزبانان با رشادت‌های وصف ناشدنی موفق به کشف ۲۶۸ هزار نخ سیگار، ۲۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند، مهار ۶۹۳ راس دام، ۱۰۳ هزار و ۶۳۲ لیتر گازوئیل، ۴ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک فیلتردار و یک هزار و ۶۰۰ ثوب البسه بیمارستانی به ارزش ۳۸ میلیارد ریال شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: در این عملیات‌های منسجم، ۳۰ قاچاقچی و عابر غیرمجاز دستگیر و ۱۳ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

به گزارش سایت پلیس، سردار مرزبانی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری مرزنشینان با مرزبانان در کنترل نوار مرزی، خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اصلی رونق اقتصادی مناطق مرزی استمرار امنیت در این مناطق است و پایداری امنیت در مرزها تاثیر مستقیم بر اقتصاد و وضعیت معیشتی مرزنشینان دارد، بنابراین همه باید برای تثبیت امنیت در این مناطق همت و تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز