خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران:

بنکداران خیابان مولوی ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۱۸۴

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران از ساماندهی برخی واحد های صنفی بنکداران در خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی مفاخریان در نشست خود با رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران با اشاره به لزوم ساماندهی واحدهای صنفی بنکدار اظهار کرد: برخی از این واحدهای صنفی به عنوان واحدهای مزاحم شناخته شدند و رای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها را دارا هستند.

وی با بیان اینکه حداقل هزار واحد صنفی فعال در صنف بنکداری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند و باید منتقل شوند، گفت: شهرداری تهران برای رفع مزاحمت این واحد های صنفی می تواند دست به اقدامات قهری برای مقابله با مزاحمت بزند یا اینکه تعاملی مناسب برای انتقال تدریجی این مشاغل به مناطق دیگر برقرار کند. راه دوم برای همراهی با فعالان این صنف برای ما مطلوب تر است؛ ولی این امر به فراهم شدن مقدمات و همکاری اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران نیاز دارد.

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر نقش به کارگیری استارتاپ ها در رفع مزاحمت های این صنف، اظهار کرد: این واحد های صنفی می توانند دفاتر ثبت و سفارش را در داخل محدوده قبلی حفظ کنند؛ ولی فعالیت های مزاحمت زا نظیر عبور خودروهای سنگین و حمل و نقل از انبارها و سردخانه هایشان انبارها، را به حومه شهر منتقل کنند و این حجم از مواد غذایی تنها بعد از سفارش وارد تهران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز