خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مترو خبر داد:

دستگیری ۵ تیم کلاهبرداری در پوشش دستفروش

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۸۹۴

رییس پلیس مترو با بیان اینکه 5 تیم کلاهبردار که در قالب دستفروش درمترو فعالیت می‌کردند دستگیر شده اند، گفت: یک تبعه آلمانی که با ایجاد تشویش اذهان عمومی در ایستگاه مترو آب دهن خود را پرت می‌کرد و وانمود می‌کرد که کرونا دارد، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید عطااللهی رئیس پلیس مترو صبح امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: با حضور پلیس مترو خیلی از جرایم کاهش پیدا کرده و در تمامی ایستگاه ها پلیس حضور فعال دارد.

وی با اشاره به حضور پلیس در تمامی ایستگاهها ادامه داد: پلیس مترو در هر جایی که در مترو خطر را احساس کند به صورت محسوس و یا نامحسوس حضور دارد. تمامی حوادثی که در شهر رخ می‌دهد در شهر زیرزمینی هم رخ می دهد، جرایمی مانند موادمخدر، سرقت های خرد، نزاع و درگیری از جمله جرایمی است که در مترو و ایستگاه ها رخ می‌دهد.

رئیس پلیس مترو بیان کرد:  افرادی هستند که به صورت تیمی در پوشش دستفروش اقدام به کلاهبرداری و سرقت از مسافران می‌کنند و تا به الان ۵ تیم از این افراد دستگیر شده است. یکی از جرایم شایع در مترو جیب بری است و از اول مهر ۹۸ تا به الان ۱۵۷ مورد سارق جیب بر دستگیر شده اند. 

سرهنگ عطااللهی  گفت: همچنین ۱۲۹ مورد دستگیری در حوزه جرایم نزاع و درگیری و همچنین در مورد جرایم زورگیری و اخاذی ۶ مورد دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: یک تبعه آلمانی در سال گذشته سعی در تشویش اذهان عمومی داشت و در ایستگاه مترو آب دهن خود را پرت می‌کرد و وانمود می کرد که کرونا دارد، این فرد دستگیر و قرنطینه شد و آزمایش های لازم از او گرفته شد و ثابت شد این فرد اصلا کرونا نداشته است.

رییس پلیس مترو گفت: افرادی که لوازمشان در مترو به سرقت می‌رود بلافاصله به پلیس مترو که درتمامی ایستگاه ها حضور دارند مراجعه و تشکیل پرونده بدهند.

وی ادامه داد: از بدو شیوع کرونا در ایران تمامی نیروهای ما در پلیس مترو از ماسک و دستکش استفاده کردند و موارد بهداشتی را مانند سایر مردم رعایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز